Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megvezetve: Utastájékoztatás az Astoria aluljáróban

Helyszín: Astoria aluljáró

A frissen kitett táblák a 9-es, 109-es autóbuszok megállói felé mutatnak. Pontosabban azok korábbi helyszínei felé.

Negyedik hónapja ugyanis a buszok (beleértve az éjszaka közlekedőket is) már nem a házak mentén állnak meg, hanem a 47/49-es villamosok peronjainál.

3 Tovább

Sziget fesztivál: kitaposott füvet és koszt hagytak hátra a szervezők

Ha nyár, akkor Sziget, ha Sziget akkor állandó magyarázatok. A fesztivál előtti időszak minden nyáron arról szól, hogy Gerendai végighaknizza a TV-k és rádiók hírműsorait, ahol minden évben elmondja, hogy a zene nem zavar senkit, mert állandó méréseket végeznek, és szép rendet hagynak majd maguk után, úgyhogy ne pattogjon senki, a Sziget az jó. Persze, minden évben el kell ezt mondani, hiszen pont ezekre az okokra hivatkozva játszanak mindig az engedélyeztetéssel.

Úgy tűnik, hogy a Hajógyári rendbetétele idén sem sikerült valami fényesen, legalábbis olvasónk, Elemér képei erről árulkodnak. Ők a Kopaszi gát helyett választották a családdal a Hajógyári szigetet, de meglepődtek a látottakon:

>

2 Tovább

Hónapokig tartó egymásra mutogatás után cserélték a Dózsa György úti akna fedelét

Június 6-án írtunk a Dózsa György úti aknafedélről, mellyel kapcsolatban Városjáró olvasónk hónapokat levelezett az FKF Zrt-vel. A Budapesti Közlekedési Központ a Budapest-figyelő bejegyzése alapján felkereste a BKV-t és a közterület fenntartót, és kiderült, hogy a két társaság tavaly december óta egymásra mutogat, mert szerintük nem az ő feladatuk a fedél cseréje. A BKK végül a BKV-nak osztotta ki ezt a feladatot, úgyhogy végre megszüntették a balesetveszélyt. Ha hasonló észrevételetek van, küldjétek el bátran a budapestfigyelo@gmail.com címre, megpróbálunk segíteni!

Tisztelt Budapest-figyelő!

Az alábbiakban olvashatja a BKK válaszait az 2011. június 6-án megjelent "Nem foglalkozik a lakossági panaszokkal az FKF Zrt.?" című cikkre reagálva.

"A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. (FKF) munkatársai egy állampolgári bejelentés nyomán tavaly decemberben jelezték a BKV számára, hogy az egyik megállóban lévő akna fedlapja veszélyes lehet az utazókra. Mindkét cég úgy tartotta, a másik fél illetékessége az akna fedlapja és annak javítása, majd a hónapokon át tartó levelezgetés során sem sikerült gazdát találni az aknának.

4 Tovább

Lassan reagál a Főkert a városlakók bejelentéseire

Olvasónk, Városjáró két üggyel kapcsolatban levelezik a Főkert Zrt-vel. Mindkét esetben a városban kirohadt, majd kiszedett fák üresen maradt földterületeivel foglalkozik, ugyanis a Főkert nem telepít új fákat, és a felesleges lyukakat sem burkolják be.


"A Főkert példás gyorsasággal reagált egy Dózsa György úti veszélyesen beteg fatörzzsel kapcsolatos áprilisi bejelentésemre. A korhadt törzset gyorsan eltávolították - melyet ezúton is köszönök. A fahely végleges burkolása azonban nem történt még meg. Megtudható, hogy ennek mi az oka, és hogy meddig áll még fenn a jelenlegi haváriaszintű állapot?"

4 Tovább

Megfeledkeztek a mozgáskorlátozottakról a MOM Művház felújításakor

A rámpa nélküli főbejárat - Fotó: Fővárosi blog

"Elkészült a MOM Művelődési ház. Felháborító és szégyen, hogy se a kismamákra, se a mozgássérültekre nem gondoltak. A régi rámpát ugyanis nem helyezték vissza, így se babakocsival se kerekesszékkel nem lehet bemenni a főbejáratnál. Pedig törvényileg kötelező az akadálymentesítés."

8 Tovább

Nem foglalkozik a lakossági bejelentésekkel az FKF Zrt?

Négy éve azért indítottam a BKV-figyelőt, mert elegem lett abból, hogy mindenhol azt olvasom, és mindenhonnan azt hallom, hogy a BKV nem foglalkozik kellően az utasok bejelentéseivel, panaszival. A Budapest-figyelőt is ugyan ebből az okból indítottam, ugyanis az önkormányzatoknak küldött levelek szinte kivétel nélkül megválaszolás nélkül a kukában landolnak, a nagy fővárosi cégek pedig sokszor egyáltalán nem foglalkoznak a lakossági bejelentésekkel.


Tökéletes példa erre Városjáró esete is, aki hónapok óta levelezik az FKF Zrt-vel egy Dózsa György úti aknafedéllel kapcsolatban (képen), de hiába, ugyanis a bejelentett hibát a máig nem javították.

Nagyon bízom benne, hogy a nyilvánosság ereje idővel nyomást gyakorol majd az önkormányzatokra és ezekre a vállalatokra, és hasonló sikereket érünk majd el, mint a BKV-figyelővel.

2 Tovább

Budapest-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek