Az alább látható képeket a Szentkirályi utcában készítettem a padka felújítása utáni második héten. Nem tudom, hogy a szemét még ott van-e, de nem értem, hogy a kivitelező miért nem viszi el a sittet közvetlenül a munka végeztével? Miért kell erre 2-3-4 hetet várni? Hátha elviszi helyettük más?
Ha tudtok még ilyen elhagyott szemétkupacokról, akkor írjatok a budapestfigyelo@gmail.com címre!
Hetekig foglalta a parkolóhelyeket az otthagyott sitt a Szentkirályi utcában
Hozzáláncolt biciklikkel együtt bontották le a Gödör előtti kerékpártárolót
„Kérjük vissza a bringatárolókat a Gödör előtti Ciciszoborhoz” névvel új csoport indult a Facebookon. A kezdeményezés célja, hogy az illetékesekkel visszatetessék a 2008-ban a Gödör elé kihelyezett biciklitárolókat, amiket biciklikkel együtt bontottak ki néhány napja. Egyelőre nem tudni, hogy a tárolók kiszedése ki keze munkáját dícsérik, de annyi már biztos, hogy a Budapesti Közlekedési Központ segít pótolni a biciklitárolókat, sőt, szerintük még többet kellene telepíteni.
Hónapokig tartó egymásra mutogatás után cserélték a Dózsa György úti akna fedelét
Június 6-án írtunk a Dózsa György úti aknafedélről, mellyel kapcsolatban Városjáró olvasónk hónapokat levelezett az FKF Zrt-vel. A Budapesti Közlekedési Központ a Budapest-figyelő bejegyzése alapján felkereste a BKV-t és a közterület fenntartót, és kiderült, hogy a két társaság tavaly december óta egymásra mutogat, mert szerintük nem az ő feladatuk a fedél cseréje. A BKK végül a BKV-nak osztotta ki ezt a feladatot, úgyhogy végre megszüntették a balesetveszélyt. Ha hasonló észrevételetek van, küldjétek el bátran a budapestfigyelo@gmail.com címre, megpróbálunk segíteni!
Tisztelt Budapest-figyelő!
Az alábbiakban olvashatja a BKK válaszait az 2011. június 6-án megjelent "Nem foglalkozik a lakossági panaszokkal az FKF Zrt.?" című cikkre reagálva.
"A Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. (FKF) munkatársai egy állampolgári bejelentés nyomán tavaly decemberben jelezték a BKV számára, hogy az egyik megállóban lévő akna fedlapja veszélyes lehet az utazókra. Mindkét cég úgy tartotta, a másik fél illetékessége az akna fedlapja és annak javítása, majd a hónapokon át tartó levelezgetés során sem sikerült gazdát találni az aknának.
Utolsó kommentek